lørdag den 2. april 2016

Så flyver dragerne

I dag er det lørdag d. 2. april, og  Vinteren kommer er udkommet.

Jeg diskuterer allerede intenst med diverse GoT-fans  om serien på min Facebook - hvis DU vil være med i nørderiet, skal du bare anmode om at blive ven med mig - så bliver du det.

Og jeg er en god ven - specielt hvis du samtidig køber min bog. Helt objektivt og uden nogen som helst part i sagen (hæ hæ) vil jeg sige, at det bliver svært at komme ind i sjette sæson uden at have læst Vinteren kommer

Her er nogle af de spørgsmål, som man kun kan få et ordentligt og analytisk gennemarbejdet svar på, hvis man læser min bog:

- Holder Daenerys hele vejen til målstregen?
- Er jon Snow i virkeligheden den rigtige kandidat til at blive konge?
- Skal vi stole på Lord Varys?
- Hvad er det med disse fædre og deres lyst til at myrde deres drengebørn?
- Hvad er forskellen på de religiøse systemer - og hvilke kræfter aktiverer de?
- Hvorfor skal Bran lære at flyve?
- Hvorfor måtte Ned Stark dø?

We know nothing - men derfor kan vi jo godt gisne.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar